{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Flemse
Flemse
Tilmeldt:
12. jul 2015
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11

PGO dr.big kører dårligt {{forumTopicSubject}}

Davs

Har en PGO dr.big og den kører ikke så godt igen.. Den er vold langsom i optræk.. På lige vej kan jeg godt få den op på 60 km/t, men hvis jeg rammer den mindste stigning, så går den meget ned i omdrejninger og kommer til at køre vold langsomt...

Har ikke gjort noget ved den, andet end en 45 udstødning og så er begrænsningen taget (den der ring mener jeg det er).

Nogle råd til hvad det kunne være?
Det er nemlig irriterende fordi der er mange bakker her hvor jeg bor smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PGO dr.big kører dårligt
  • #1   19. jul 2015 letter ruller 6.5 gram ca det er et godt start punkt hvis tragten under stueren stadig er der så tag den og har du husket at dysse den om efter at du har skiftet udstødning og det skal du også hvis du tager tragten

  • jannik k
    jannik k Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Svar: 4
    #2   19. jul 2015 Kan også være din kobling der ikke har det for godt smiley

  • #3   19. jul 2015 Har den kørt godt efter du har sat den udstødning på? Er den dyset lidt op ?

  • Flemse
    Flemse Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #4   20. jul 2015 Min far skilte den af og tog en begrænsning i kaburatoren, så nu kører den meget bedre. Så vidt jeg ved er den ikke dyset op. Men når man dyser den op har det noget at gøre med hvor meget benzin motoren får? Ved nemlig at en dyse, bestemmer, hvor meget benzin der skal igennem? Tror jeg smiley

  • #5   20. jul 2015 Man dyser op fordi at mængden af luft der strømmer igennem motoren stiger pga at du har skiftet udstødningen til en med mindre begrænsning/modstand
    Den ekstra luft skal have lidt ekstra benzin blandet i Da luft og benzin blandingen skal passe sammen ret præcist for at motoren yder noget,
    Pgoer plejer gerne at ville have en 76 dyse i stedet for den 72 der sidder std
    Undlad at pille ting ud af luftfilter


  • Flemse
    Flemse Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #6   20. jul 2015 Så det ville være godt hvis jeg skiftede til en 76 dyse?

  • #7   23. jul 2015 Ja det vil det.

Kommentér på:
PGO dr.big kører dårligt

Annonce